SEO je obor, díky kterému vás zákazníci najdou. Je to obor, díky kterému získáte lepší pozice ve výsledcích vyhledávání. Díky SEO se dostane více návštěvníků na váš web a to může vést k většímu povědomí o značce a k vyšším tržbám.

Co je SEO?

SEO je zkratka převzatá z angličtiny. Search engine optimization (SEO) je metoda úpravy webu a jeho obsahu, aby mu vyhledávače lépe porozuměly. Čím lépe vyhledávací algoritmy obsahu a samotnému webu porozumí, tím spíše jej zařadí na vyšší pozice výsledků vyhledávání. 

Vyhledávače hodnotí web podle různých signálů jako je kvalita a relevantnost obsahu, struktura a architektura webu, rychlost webu, počty zpětných odkazů a podobně. Dobré SEO strategii předchází SEO analýza webu, která více napoví o tom, jak navrhnout nejlepší možný plán SEO prací

Jaké jsou hlavní cíle SEO:

  • zvyšování návštěvnosti z vyhledávání
  • zvýšení viditelnosti webu ve výsledcích vyhledávání
  • zlepšení pozic ve vyhledávání
  • zvýšení viditelnosti značky
  • retence zákazníků
  • zvýšení průměru zobrazených stránek na návštěvu
  • všechny kroky by měly vést k nárůstu konverzí z organické návštěvnosti

SEO se dělí na dvě hlavní techniky on-page a off-page.

Co je on-page SEO?

Do on-page SEO spadají veškeré práce a metody, které probíhají na samotném webu. Do těchto prací většinou spadá:

  • úprava architektury webu
  • zrychlení webu
  • optimalizace obrázků
  • tvorba obsahu

Pro on-page SEO je životně důležitý obsahový marketing. Díky obsahovému marketingu se pokrývají vyhledávací dotazy, které se zjistí analýzou klíčových slov. Kvalitní a unikátní obsah se lépe prosazuje ve výsledcích vyhledávání a díky tomu web navštěvuje více relevantního publika a potenciálních zákazníků.

Co je off-page SEO?

Off-page SEO jsou techniky optimalizace pro vyhledávače, které probíhají mimo webové stránky. Nejčastěji jde o domlouvání partnerství s jinými weby, budování povědomí o značce a získávání zpětných odkazů. Zpětné odkazy podporují autoritu a důvěryhodnost webu, kterou dokáži vyhodnotit algoritmy vyhledávacích robotů. Hlavním smyslem je podpořit autoritu webu, která vede ke zlepšení pozic ve výsledcích vyhledávání.

Proč se vyplatí věnovat pozornost SEO?

Díky SEO získáte podklady, které se opírají o analytiku a opravdová data. Tyto podklady poslouží pro vybudování informační architektury webu a pro rozložení kategorií i jeho sekcí. Toto je nezbytně důležité, protože díky správné architektuře dokáží vyhledávače smysl webu lépe pochopit a pak ho posunou třeba na lepší pozice výsledků vyhledávání.

SEO a data získaná analýzou klíčových slov poslouží pro budování obsahového plánu, který pokryje relevantní klíčové dotazy, jaké pokládají uživatelé vyhledávačům. 

S efektivní SEO strategií se dosahuje těchto cílů:

  • Zvýšení návštěvnosti webu
  • Prohloubení povědomí o značce
  • Zlepšení technického stavu webu
  • Vylepšení informační hodnoty webu
  • Budování relevantního obsahu, který uživatele zajímá
  • Zvýšení obratu

Jak vám pomůžeme?

Pomůžeme vašemu webu růst. To je asi to nejdůležitější, co pro vás můžeme udělat. Návrhu SEO strategie předchází kroky, které určí, co bude pro konkrétní web efektivní.

Analýza problému

Tímto krokem jednoduše prozkoumáme, jak na tom web je. A to jak po technické, tak po obsahové stránce. Analýza problému nám i vám ukáže silné a slabé stránky webu. Díky analýze budeme přesně vědět, na čem je potřeba zapracovat.

Optimalizace rychlosti

Rychlost načítání webových stránek je důležitá. Rychlost načtení stránky rozhoduje o tom, zda dojde ke konverzi, nebo jestli zákazník odejde. Pomalý web nikoho nezajímá. Máme zkušenosti s různými redakčními systémy, máme programátory, takže dokážeme odhalit a odstranit největší brzy webu.

Návrh informační architektury

Na základě analýzy klíčových slov, ale také na základě uživatelských preferencí a potřeb vašeho podnikání, navrhneme efektivní informační architekturu webu. Přehledný web dokáže lépe konvertovat obyčejného návštěvníka ve váženého zákazníka.

Proč my?

SEO náš živí už několik let. Víme, co v SEO funguje, a kde je naopak slepá ulička. Nezabýváme se tím, co nefunguje. To, co funguje jsme si vyzkoušeli na vlastní kůži na vlastních projektech. SEO nám nese výsledky a komerční úspěch.

Používáme řadu analytických nástrojů, které podporují naše úvahy. Z těchto nástrojů získáváme reálná data, která nám pomáhají budovat efektivní strategie. To je důležité, protože podle toho dokážeme už v počátku určit, jaká bude náročnost naší strategie. To nám i vám pomůže se rozhodnout, zda má smysl touto cestou jít. 

V případě zájmu o spolupráci nás kontaktujte a my pro Vás vymyslíme efektivní obsahový plán.