Víte díky čemu Vás lidé na internetu naleznou? Je to díky obsahu. Komerční úspěch webu je zavislý na kvalitním a přínosném obsahu, který budou hltat čtenáři i vyhledávače. Pokud tvorbu obsahu zanedbáváte, tak vás vždy předběhne konkurence. Ta totiž nikdy nespí a snaží se vás předběhnout.

Co je content marketing?

Content marketing je forma marketingu zaměřená na tvorbu obsahu. V jednoduchosti by se dalo říct, že je to obsah, který vaše publikum a zákazníky nejvíce zajímá. Jsou to články a návody na různá témata, která jsou relevantní vašemu oboru. 

Hlavní cíle obsahového marketingu:

  • zvýšit návštěvnost webu
  • zvýšit povědomí o značce
  • zvýšit obrat

Jak to funguje?

Při obsahovém marketingu se vytváří kvalitní a přínosný obsah. Témata obsahu se tvoří na základě různých dat z analytických nástrojů. Tyto nástroje nám napoví, co vaše cílové publikum nejvíce zajímá. To je důležité, protože zde se strategie content marketingu opírá o tvrdá data, a ne o pouhé domněnky. 

Takový obsah je pro cílové publikum atraktivní, takže jej dokáže přilákat na web. V rámci obsahové strategie se s publikem na webu dále pracuje. Cílem je převést čtenáře na potenciálního zákazníka. Ten nemusí nakoupit okamžitě, ale protože už se s vaší značkou setkal (díky atraktivnímu obsahu), tak je pravděpodobné, že se v budoucnu vrátí a nakoupí nebo objedná.

Proč je důležitý a vyplatí se mu věnovat?

V první řadě jde o popsání toho, co děláte a čemu se vaše firma věnuje. Pokud návštěvníkům webu neřeknete, co vaše firma dělá, tak určitě neobjedná. 

Content marketing jde ruku v ruce se SEO strategií, která se bez propracovaného obsahu neobejde. Dá se říci, že u obsahového marketingu jde také o co nejvyšší možný počet pokrytí důležitých klíčových slov, která obsahují, co největší počet vyhledávacích dotazů, jaké vyhledávají vaši potenciální zákazníci nebo klienti.

Díky těmto věcem se content marketing vyplácí:

  • Uživatelé, zákazníci a návštěvníci mají dostatek informací a dostanou odpovědi na své dotazy a pochybnosti. Pokud jim poskytnete lepší odpovědi než konkurence, tak je pravděpodobnější, že se stanou vašimi zákazníky.
  • Růst povědomí o značce – návštěvníci webu nemusí být automaticky okamžitým zákazníkem. Lidé se před nákupem potřebují dobře rozmyslet a ujasnit si, že je jejich rozhodnutí a volba vaší společnosti to nejlepší, co v životě udělají. Návody, tipy, rady a jiné informace poskytují přidanou hodnotu dosud nerozhodnutým návštěvníkům vašeho webu. Čím častěji náhodný návštěvník váš web navštíví, tím spíše se z něho stane zákazník.
  • Dostatek materiálu pro linkbuilding, protože získávání zpětných odkazů je pro web životně důležité. Pro kvalitní obsah se lépe vytváří strategie získávání zpětných odkazů. Pokud má web dostatek obsahu, tak se dobře pracuje na interním prolinkování (odkazování v rámci webu), které podporuje autoritu různých podstránek webu.

Zlepšování pozic ve výsledcích vyhledávání je věc, které dostatek obsahu přímo nahrává. Vyhledávač podle dostatku dobrého a přínosného obsahu dokáže rozpoznat, že jde o kvalitní web. Díky tomu ho může posouvat na vyšší pozice.

Jak vám umíme pomoct?

Máme zkušené copywritery, kteří mají vypilované postupy. Kromě toho máme zkušenost s vytvářením obsahu na různá témata, takže nás nezaskočí nejspíš vůbec nic. Obsahem plníme naše vlastní projekty, které vydělávají.

1. Zajištění copywritingu

Spolupracujeme s copywritery, kteří jsou dostatečně vypsaní. Díky tomu píší zajímavě, věcně a přínosně. Jejich předností je schopnost převést odbornou hantýrku do vět, kterým rozumí jakýkoliv čtenář-zákazník.

2. Jazykové překlady do různých jazyků

Pro naše klienty umíme zajistit jazykové překlady do různých jazyků. Díky tomu můžeme vaši obsahovou strategii budovat na globální úrovni.

3. Postaráme se o různé formy obsahu

Content marketing není v žádném případě strohé PR. V této formě marketingu je potřeba využívat různé druhy obsahu. 

Především se věnujeme:

  • PR článkům
  • magazínovým a blogovým článkům
  • recenze produktů
  • popisky produktů a prodejní texty

Proč my?

Především máme tah na branku. Zajímají nás data. Rádi zkoušíme nové postupy, ale ty si nejdřív zkoušíme na vlastních projektech. Tyto projekty jsou komerčně úspěšné. To je jeden z ukazatelů, že naše obsahové strategie fungují a že se vyplácejí.

Obsah tvoříme podle vytvořeného plánu. Netvoříme jej nahodile, ale opíráme se o analytiku a vytyčené cíle, kterých chceme s obsahem dosáhnout.

V případě zájmu o spolupráci nás kontaktujte a my pro Vás vymyslíme efektivní obsahový plán.