Linkbuilding je součást propagace webu, která pomáhá zvyšovat návštěvnost a v konečném důsledku také obrat webu. Bez linkbuildingu nemá jakákoliv SEO strategie šanci na úspěch, protože váš web bude jen těžko nalezitelný ve vyhledávačích. Pomocí linkbuildingu podpoříte SEO a Váš projekt.

Co to je linkbuilding?

Linkbuilding je zjednodušeně získávání zpětných odkazů pro web. Nezáleží na tom, zda jde o magazín, firemní web, affiliate projekt nebo e-shop. 

Získávání zpětných odkazů (linkbuilding) je o budování odkazového profilu webu. Podle odkazového profilu dokáží vyhledávací roboti zhodnotit přínos konkrétního webu nebo jeho podstránek pro koncové uživatele. Těmi uživateli jsou lidé, kteří vyhledávají na Google, Seznam, Bing, Yandex a podobně.

Odkazový profil si můžete představit jako zmínky, které podporují autoritu projektu a jeho značku. V offline světě vytvářejí takové zmínky lidé. Právě oni si předávají informace o tom, že například golfové hole se vyplatí koupit jedině u vás. Taková zmínka zvyšuje autoritu vašeho obchodu a vaší značky. V SEO a vlastně v online světě zastupují tyto zmínky odkazy z jiných webů (linkbuilding). Tyto weby mají různou váhu (autoritu) pro vyhledávače a pro ostatní lidi.

Čím více zmínek (odkazů) web má, tím je jeho autorita a věrohodnost vyšší. Stejně tak roste jeho popularita, návštěvnost a obrat.  

Získávat odkazy není jen tak. Potřebujete efektivní strategii, podle které se začne kvalitní odkazový profil budovat, aby měl co největší přínos pro web. Pokud se totiž získávání odkazů uspěchá nebo se zvolí špatná metoda, tak si může projekt zadělat na velké problémy, které mohou skončit propadem pozic ve výsledcích vyhledávání. To má také špatný vliv na komerční úspěch projektu.

Co můžete čekat od linkbuildingu:

  • větší viditelnost v organickém vyhledávání
  • lepší výsledky a návštěvnost z organického vyhledávání
  • zvyšování povědomí o značce
  • prohloubení autoritativnosti a odkazového portfolia vašeho webu

Jaké možnosti linkbuildingu nabízíme?

Odkazy se dají získávat několika způsoby. Při návrhu efektivní strategie vám pomůžeme vybrat kombinaci různých metod budování zpětných odkazů.

1. Edit inserts

Vkládání odkazů do starších článků a jiného obsahu na autoritativních webech, který souvisí s vaším oborem. Pouze takový odkaz podpoří pro vás důležitá klíčová slova. Jedině taková strategie je efektivní pro zvyšování výsledků webu.

2. Guestposting a guestblogging

Publikování informačně hodnotných článků na autoritativnějších webech s tématy, která jsou relevantní vašemu oboru. Partnerské stránky nejsou vaší přímou konkurencí, ale jedná se o webové stránky, které se věnují tématům blízkým vašemu oboru. Na to si dáváme opravu velký pozor, aby si naši partneři vzájemně nekonkurovali.

3. PR články

Sestavení, vytvoření a publikování PR článků, které propagují to, co děláte nejlépe. Publikace článků probíhá na tématicky příbuzných webech a magazínech.

Proč my?

Ušetříme vám čas při vyjednávání o umístění zpětného odkazu. Klientům nabízíme umístění odkazů a článků na vlastních webech, na webech našich klientů, ale na významných autoritativních webových projektech v České republice a na Slovensku. 

V portfoliu máme webové projekty z různých oblastí:

  • bydlení
  • děti
  • IT
  • elektro
  • zvířata
  • +18
  • mnohé jiné

Máme v redakci zkušení tvůrce obsahu (copywritery), kteří dokáží psát o různých tématech. Tvorba obsahu je naším denním chlebem a máme vžité osvědčené efektivní metody tvorby kvalitního obsahu.

Nabízíme pouze to, co skutečně funguje. Naše tvrzení dokážeme opřít o vlastní projekty a jejich tržní výsledky. 

V případě zájmu o spolupráci nás kontaktujte a my pro Vás vymyslíme efektivní plán.